مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰


برنامه ریزی قبولی در آزمون تیزهوشان هفتم چه تأثیری در پذیرش آزمون دارد؟ تمامی دانش آموزان می‌توانند درسامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان شرکت نمایند. اما تفاوت آن دسته از دانش‌آموزانی که نام آن‌ها در لیست اسامی پذیرفته شدگان تیزهوشان قرار دارد در چیست؟ تفاوت در نوع تلاش درست آنها با سایرین می‌باشد. این نوع تلاش درست را برنامه ریزی اصولی و دقیق مشخص می‌نماید.

اگر بخواهیم به معرفی مدارس تیزهوشان بپردازیم، باید بگوییم یکی از عالی‌ترین مدارسی است که به تمامی دانش آموزان کمک می‌نماید تا از ابتدا پیشرفت خود را پیش‌بینی نمایند و به موجب آن در آینده فرد موفقی در حوزه رشته تحصیلی خود باشند. تفاوت مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی ، هم به لحاظ معلمان  هم از نظر امکانات بسیار با سایر مدارس عادی و دولتی متفاوت می‌باشد.

منبع: برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان ششم

  • ۹۷/۱۰/۱۷
  • iran tahsil

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی